torstai 19. lokakuuta 2017

Elämäni kirjojen kertomana

Tämä haaste on kiertänyt useamman blogin ja koska vastauksien lukeminen on ollut niin hauskaa,  päätin itsekin keksiä elämääni kuvaavia kirjojen nimiä. Joidenkin vastauksien keksiminen oli vaikeaa, kun taas osaan kohtaan olisi keksinyt helposti useamman kirjan. Työpöydällä-kohdan jätin pois, koska en keksinyt mitään lähellekään sopivaa (eikä mulla edes ole työpöytää). Kirjat joista olen blogannut, löytyy linkki vastauksen takaa.



Lapsena olin: Supernaiivi

Nyt olen: Kirjavaras

Haluaisin olla: Oman elämänsä sankari

Ominaisuuteni, josta en luovu: Elokuvamuisti

Taito, jota haluan kehittää: Ajatussulttaani

Kotini: Ystävyyden talo

Elämäni: Kauheimmat runot

Ohje, jota pyrin noudattamaan: Kaunis sielu

Asia, jota ilman en voisi elää: Kaikenkarvaiset ystäväni

Asia, jota en haluaisi kokea: Orja

Työni: Makujen synty

Yöpöydälläni: Pieni ystävä

Antavat voimaa: Ilon ja onnen tarinat

Vievät voimaa: Vihan kadut

Haaveilen: Tiedän mitä ajattelette

Viestini ystävälle: Ikuisesti yhdessä

Minua mietityttää usein: Uljas, uusi maailma

Minua pelottaa joskus: Kun aika loppuu

Tulevaisuudensuunnitelmani: Sofian maailma




Haaste on vapaasti noukittavissa. :)

2 kommenttia:

  1. Tämä on hauska haaste ja hienoja kirjoja löysit eri kohtiin. En haluaisi itsekään kokea Orjan elämää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Orjuudesta on tullut useampikin kirja luettua, orjuuttamista on nykyisinkin valitettavan paljon.

      Poista